PARTICIPĂ LA CONCURS PE PAGINA NOASTRĂ DE FACEBOOK!
Ne-am gândit să vedem cum este să fii şofer nu doar în România. Dar de această dată totul este pe bune, gata cu trasee virtuale, cu visteria plină de bănuţi donaţi de amici. Acum vrem să trăieşti viteza, să auzi cum scârţie cauciucurile şi să îţi inunzi plămânii cu parfumul frânelor încinse pe circuit. Am mai putea continua cu metaforele dar cred că deja vreţi să aflaţi despre ce este vorba.
Te ducem la Opel acasă, mai exact la Dudenhofen, acolo unde constructorul german îşi testează modelele. Dacă vei fi suficient de atent poate vei zări pe acolo şi ceva din viitorul Opel. Dacă vrei să faci parte din echipa ProMotor – Opel ar trebui să nu îţi planifici nimic în perioada 21 – 24 octombrie. În 21 octombrie decolăm spre Frankfurt. La destinaţie vom fi aşteptaţi de două modele extrem de apetisante: Opel Corsa OPC Nurburgring Edition şi Opel Insignia OPC Unlimited.
Opel Corsa OPC Nurburgring Edition
Este un model produs în serie limitată, doar 500 exemplare fiind produse. Prin urmare o şansă rară, dacă nu chiar unică de a conduce un hot hatch, chiar şi din perspectiva unui jurnalist auto. Opel Corsa OPC Nurburgring Edition se laudă cu o putere de 210 CP şi un cuplu motor de 250 Nm. Şasiul este revizuit iar suspensia modificată cu aportul celor de la Bilstein. Sistemul de frânare este furnizat de Brembo, iar cireaşa de pe tort pentru acest model produs în serie limitată este diferenţialul mecanic cu alunecare limitată pe puntea faţă.
Opel Insignia OPC Unlimited
Spre deosebire de modelul de bază, nu prezintă limitare electronică a vitezei maxime la 250 km/h. În funcţie de caroserie şi de varianta de transmisie, viteza maximă poate fi de 270 km/h. Pentru ca potenţialul celui mai rapid model de serie al mărcii să fie exploatat în mod eficient şi sigur, preţul de vânzare include un curs exclusivist Opel pentru conducerea de performanţă. Acelaşi tratament de care va beneficia cel care se va alătura echipei ProMotor – Opel.
Aceste modele se vor alătura echipei noastre la aeroportul din Frankfurt. A doua zi poposim la Dudenhofen unde vom fi preluaţi de echipa de instructori ai departamentului Opel OPC. Ce se va întâmpla acolo va fi o surpriză, dar în mod cert la finalul zilei câştigătorul nostru va avea altă perspectivă asupra condusului. Poate 325 CP nu vor mai intimida atât de mult.
Următoarele zile sunt dedicate vieţii de jurnalist auto. Măcar un prieten ProMotor să înţeleagă că viaţa de jurnalist auto nu înseamnă doar a conduce cele mai noi modele. Vom căuta cele mai bune locaţii pentru sesiuni foto cu cele două modele OPC, vom pune mâna şi vom lustrui cele mai mici detalii ale modelelor pentru a fi impecabile pentru sesiunea foto. Câştigătorul va descoperi micile trucuri ale sesiunilor foto în care un viraj abordat cu 50 km/h pare atacat cu 140 km/h. Va descoperi rutina de a trece pe acelaşi viraj de un milion de ori până fotograful este mulţumit de imaginea obţinută.
Ce trebuie să faci pentru toate astea? Noi ne-am gândit că ar trebui să ai peste 21 ani sau permis de conducere de minim trei ani. Pentru a debuta în universul OPC este nevoie de ceva experienţă la volan.
Apoi trebuie să intri pe pagina ProMotor de pe facebook şi să ne trimiţi o poveste, un comentariu, ceva din care noi să vedem cât de pasionat eşti de automobil şi de Opel. Câştigătorul va fi ales în mod total subiectiv, dar vă garantăm că nu va câştiga soţia, sora, prietena, amanta, fratele, vărul, tatăl unuia dintre noi… adică îl căutăm pe cel care ne va cuceri cu a sa poveste.
PARTICIPĂ LA CONCURS PE PAGINA NOASTRĂ DE FACEBOOK!