În România, au fost vândute peste 40.000 unităţi Skoda Octavia
Tour de la lansarea sa pe piaţă, fiind unul dintre cele mai bine
primite modele din istoria brandului. Pentru a marca acest moment
şi a anunţa ofertele pentru stocurile existente, importatorul auto,
împreună cu agenţia de advertising Frank, au lansat o campanie a
cărui concept se centrează pe „dealerul refractar”, care nu doreşte
să se despartă de acest model.
„Oricui îi este greu să se despartă de o maşină care, timp de 12
ani, a fost în topul preferinţelor şi, deci, în topul vânzărilor.
Tocmai de aceea, ideea celor de la Frank Group s-a potrivit ca o
manuşă. Campania publicitară este cu atât mai importantâ cu cat, in
Romania, Skoda Octavia Tour s-a bucurat de o apreciere deosebita
din partea cumparatorilor, avand in vedere ca de la lansare pana in
momentul actual s-au vandut mai mult de 40.000 de autoturisme in
Romania,” a declarat Vlad Rusu, Brand Manager Skoda Romania.
Skoda Octavia Tour este inca disponibila la vanzare, pentru doar
8.655 de euro (TVA si trei prime de casare incluse). Octavia Tour
este prima generatie a familiei Octavia, fiind lansat in urma cu
aproximativ 14 ani, la Salonul Auto de la Paris. In toata aceasta
perioada, au fost fabricate 1,4 milioane de unitati. Modelul a fost
rebotezat Tour in momentul in care a aparut pe piata cea de-a doua
generatie Octavia, el fiind pastrat in oferta marcii deoarece
vanzarile mergeau inca foarte bine.