Războiul reclamelor BMW vs. Audi continuă

Autor: Oraan Mărculescu 28 apr. 2010 Știri auto

Pare strigător la cer să ai reclama principalului concurent
chiar pe showroomul tău, nu-i aşa? Cu siguranţă, însă lucrurile
sunt puţin diferite.

Cel mai important showroom Audi în Hong Hong este la parterul
unei clădiri de birouri, iar spaţiul de publicitate pe pereţii
clădirii poate fi cumpărat de oricine. Lucru de care au profitat
cei de la BMW, care şi-au instalat propriul banner.

Un banner imens, cu lungimea de 50 de metri şi înălţimea
de 10 metri, pe care apare
noul BMW Seria 5 şi mesajul „Cine ar
fi ştiut că eficienţa poate fi atât de frumoasă?”. Prin comparaţie,
maşinile expuse în showroomul Audi de sub acest banner apar
insignifiante…

Rivalitatea „pe faţă” între cele două mărci germane în domeniul
reclamelor are deja o oarecare notorietate, dar cazul de faţă poate
să aibă implicaţii mai serioase – deşi deocamdată nici una dintre
cele două mărci nu a dat o declaraţie oficială în acest sens, nu
ne-ar mira dacă bannerul BMW ar dispărea în curând de pe clădirea
cu showroomul Audi.

„Războiul” panourilor publicitarea Audi vs. BMW s-a remarcat în California, unde
cele două companii au atras atenţia tuturor prin mesajele directe
din reclame la adresa competitorului. Rivalitatea a continuat şi în
domeniul reclamelor televizate, prin mesaje care mai de care mai
subversive, dar şi atractive.

Oare ce mai urmează? Un balon cu sigla Audi lângă sediul BMW din
Munchen?


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide