„Noul Porsche 911?” vă veţi întreba, probabil, mulţi. Într-adevăr, diferenţele faţă de actuala generaţie 911 nu sunt aşa de mari cum ne-am aştepta, la prima impresie noua maşină părând cel mult un ale facelift al lui 911.
Însă adevărul este că vorbim de un model total nou, Porsche 911 nume de cod 991 urmând a avea premiera mondială în această toamnă, la Salonul Auto Frankfurt 2011. În preajma căruia vom avea şi mai multe detalii, deocamdată trebuind să ne mulţumim cu aceste imagini oficiale „scăpate” pe internet.
Faţă de actuala generaţie 911 se remarcă o evoluţie subtilă a stilului, farurile ovoidale având o altă amenajare interioară, spoilerul având alte fante, iar luminile de tip LED fiind integrate mai agresiv în ansamblu. În spate, cea mai importantă modificare se referă la forma stopurilor, mai înguste şi cu o formă mai simplistă.
În interior, noul Porsche 911 păstrează un cockpit sportiv pentru şofer, cu multe detalii clasice, dar consola şi tunelul central sunt realizate foarte modern şi high-tech, amintind de complexitatea tehnologică din Panamera.
Maşina este mai lungă cu aproximativ 5 cm faţă de actualul 911, iar cele două motoare boxer în şase cilindri au fost upgradate: Carrera are un 3,4 litri de 350 CP, iar Carrera S un 3,8 litri de 400 CP. Marea noutate o reprezintă noua cutie manuală cu 7 trepte, iar, opţional, este disponibilă transmisia automată PDK, cu dublu ambreiaj, precum şi un sistem launch-control.
Mai multe detalii şi informaţii despre noul Porsche 911 aşteptăm în zilele următoare.