Construit pe platforma EMP2 dezvoltată de PSA, noul Peugeot 308 se bucură de dimensiuni specifice clasei C: 4.250 mm lungime şi o înălţime de 1.460 mm.
Designerii de la Peugeot au avut şi ei de lucru, pentru că 308 este acum mai agresiv şi înspiră mai mult dinamism decât gama curentă a francezilor. Hatchback-ul a primit faruri cu lumini pe LED cuplate cu stopurile similare unor urme de gheare, de asemenea cu tehnologie LED.
În ceea ce priveşte interiorul, noul 308 propune tehnologia i-cockpit şi împrumută elemente de la mezinul 208 – cum ar fi volanul şi schimbătorul de viteze. Designul ergonomic este completat de display-ul cu touchscreen de 9,7 inci amplasat pe consola centrală şi de caracterul minimalist, simplificat al bordului.
Dacă în materie de aspect noul 308 vine tare din urmă şi poate concura cu mai-titraţii Volkswagen Golf sau Ford Focus, rămâne de văzut cum va sta francezul la capitolul motorizări.
Constructorul nu a specificat încă detalii tehnice complete pentru modelul care va fi produs în fabrica din Sochaux, însă aceste informaţii sunt aşteptate să apară în viitorul apropiat. Prezentarea oficială va avea loc în septembrie 2013, la Frankfurt. Până atunci, ne mulţumim cu imaginile oficiale din galeria foto.