Fanii lui Opel Astra GTC vor fi, cu siguranţă, cei mai interesaţi să afle primele detalii despre noul Astra GTC OPC. Un hot-hatch care le aruncă mănuşa fără teamă cunoscutelor Volkswagen Golf R, Renault Megane RS sau chiar Ford Focus RS.
Cel mai important, probabil, este faptul că Opel Astra GTC OPC se aseamănă destul de mult cu conceptul GTC Paris, de la Salonul Auto Paris 2010, detaliile estetice conferindu-i o agresivitate bine-venită. Locaşurile proiectoarelor de ceaţă au fost înlocuite cu fante de aerisire, cu ornamente cromate şi cu o formă triunghiulară care se potriveşte foarte bine cu liniile botului.
Apoi, se remarcă jantele uriaşe (probabil de 20 inch), cu un design sportiv, care lasă la vedere discurile perforate şi etrierii semnaţi Brembo. Iar în spate amatorii de sportivitate vor remarca difuzorul suficient de mare, precum şi cele două evacuări romboidale de pe laterale.
În interior, primul lucru care atrage atenţia e perechea de scaune sport cu o profilare excelentă, inscripţionate OPC, volanul special OPC, instrumentarul de bord adaptat şi un mic buton OPC, care are efecte asupra suspensiei, direcţiei şi răspunsului motorului, pentru a-i conferi maşinii un comportament cât mai sportiv.
Dar ce înseamnă, în cifre, sportivitatea noului Opel Astra GTC OPC? Ei bine, motorul turbo de 2,0 litri dezvoltă o putere maximă de 280 CP, iar cuplul motor atinge valoarea de 400 Nm. Evident, transmiterea acestei puteri la puntea faţă nu ar fi eficientă dacă maşina nu ar dispune de diferenţial cu alunecare limitată. În plus, puntea faţă beneficiază de arhitectura HiPerStrut, regăsită şi pe Insignia OPC.
Aşteptăm la începutul lui 2012 mai multe imagini, detalii şi, evident, informaţii despre preţul noului Opel Astra GTC OPC.