Generaţia 991 a legendarului Porsche 911 a primit o nouă versiune, denumită GTS. Bine, de fapt e vorba despre patru versiuni care poartă numele GTS – coupe cu tracţiune spate, cabrio cu tracţiune spate, coupe cu tracţiune integrală şi cabrio cu tracţiune integrală.
La fel ca generaţia precedentă a lui 911 GTS, cele trei litere magice au ascund o creştere a puterii şi câteva detalii de design speciale. Mai exact, noul Porsche 911 GTS are la bază versiunea S a sportivei germane, dar primeşte un plus de 30 CP, ajungând acum la 430 CP. Astfel, propulsorul boxer de 3,8 litri reuşeşte să împingă coupe-ul de la zero până la 100 km/h în patru secunde, în vreme ce decapotabila are nevoie de 4,2 secunde (dacă maşinile sunt echipate cu cutie de viteze automată cu şapte trepte şi ambreiaj dublu PDK).
Roşu sau argintiu?
Cât despre viteza maximă, coupe-ul cu tracţiune spate şi cutie manuală cu şapte trepte poate ajunge până la 306 km/h.
Pachetul GTS include, printre altele, pachetul Sport Chrono, o punte spate mai lungă decât la un 911 standard, un spoiler faţă redesenat, jante de 20 de inci vopsite în negru mat, precum şi sistemul de suspensie adaptivă PASM (cu o gardă la sol micşorată cu 10 mm faţă de un 911 S) şi o evacuare mai guralivă.
Schimbările sunt minore în interior, dar oricum doritorii de mai multă putere o să fie interesaţi de ce se află în spate
În interior, noul 911 GTS primeşte scaune şi panouri de uşi îmbrăcate în Alcantara şi piele naturală.