Noua generaţie Head-Up Display de la BMW

Autor: Gabriel Grosoiu 11 oct. 2011 Știri auto

BMW este, la ora actuală, cel mai cunoscut brand auto, în materie de implementare a sistemului Head-Up Display. Chiar dacă Chevrolet a folosit tehnologia cu mulţi ani înaintea bavarezilor, BMW a dus totul la nivel de perfecţiune, iar acum măreşte miza cu noua generaţie de Head-Up Display.

Cu ocazia evenimentului BMW Innovation Days Connected 2011, germanii au dezvaluit cea mai importantă caracteristică a noului sistem HUD: Tehnologia Augmented Reality, care va purta pe maşinile cu siglă alb-albastră denumirea „contact analogue”. Astfel, afişajul proiectat pe parbrizul BMW-urilor va fi mult mai complex.

Nu doar viteza sau regimul de turaţii vor face obiectul noului Head-Up Display, ci şi sistemul de navigaţie, care va îndruma şoferul în funcţie de banda pe care rulează, căutând o rută cât mai scurtă şi afişând indicaţiile în timp real, pe parbriz. În plus, atunci când intrarea pe o stradă sau schimbarea de bandă sunt iminente, sistemul Head-Up Display colorează traiectoria optimă şi transformă câmpul vizual al şoferului într-un flux informaţional virtual.

O altă noutate a noului Head-Up Display este conectarea acestua la sistemul Cruise Control. În această situaţie, iconurile grafice proiectate pe parbriz vor avertiza şoferul asupra iminenţei unui impact. În prezent, tehnologia este testată în condiţii reale de către inginerii BMW, fără ca o dată precisă a lansării ei să fi fost dezvăluită.


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide