Azi e o zi mare pentru toată România. Că eşti stelist, FCSB-ist, dinamovist, rapidist, ţii cu Naţionala lui Contra sau nu, joacă SImona Halep. E fata aia mică în care nu ai avut încredere şi pe care ai condamnat-o pe Facebook ba că are mentalitate de româncă înfrântă, ba că e cu moralul zdrenţe, ba că joacă numai pnetru ea şi că nu o interesează ţara ei (ţară care i-a oferit oricum minimum de condiţii de pregătire din cauza unie infrastructuri uitate). Simona nu a arătat numai o dată că toate aceste judecăţi şi preconcepţii sunt dincolo de complet greşite, răutăcioase şi absurde. Mereu a mulţumit suporterilor, celor care o susţin pe arene şi de pe canapele.
Acum, ea este numărul 1 la finalul unui nou an de multa muncă. S-a antrenat, a jucat, a bătut şi a pierdut, a sperat şi a ajuns pe primul loc al clasamentului. Este cea mai bună din lume în job-ul ei. Poate aşa înţeleg toţi de ce o stimăm şi de ce o iubim. Este prima româncă, care se aşează pe locul I în 44 de ani de WTA. Şi a 25-a jucătoare din istoria acestui clasament care devine No 1. Vă daţi seama ce înseamnă să fii unul dintre cele 25 de fete numărul 1 în 44 de ani de tenis? Da, este pur şi simplu WOW.
Simona este atât de mare că orice brand serios şi mare ar vrea să colaboreze cu ea. Aşa cum o vedeţi pe Maria Sharapova cu Lady Speedstick sau bomboanele Sugarpova, Simona Halep are şi ea nişte contracte importante de sponsorship. Unul este cu un mar retail-er de produse pentru construcţii (imposibil să nu-l ştiţi), unul este parcă şi cu o apă (nu mai ştim exact), iar cel care ne place cel mai mult şi pneru care o admirăm tare – tare – tare, este cu producătorul german de ultramaşini, Mercedes.
Pentru performaneţele de număr unu din acest an, Simona conduce în parteneriatul actual de imagine un Mercedes – AMG S 63 Cabriolet. Halep a intrat, la începutul acestui an, într-un parteneriat cu Mercedes – AMG ca ambasador al brand-ului de lux în România, fix în al 50-lea an de existenţă al uberbrand – ului AMG.
Maşina pe care o conduce jucătoarea noastră de tenis costă 190.000 de euro. Are un motor turbo, V8, care scoate aproape 600 de cai şi atinge suta în 3.9 secunde.
Cu ocazia predării maşinii către No.1 în clasamentul WTA şi – culmea ironiei – No. 2 în Porsche Race to Singapore, Simona Halep a făcut un pictorial cu maşina, la ea acasă, în Constanţa. Acolo de unde se trag legende mari ale României precum Gheorghe Hagi şi … Simonaaaa Haaaalep!
Să-i ţinem pumnii Simonei în finala de la Beijing contra Carolinei Garcia. Ce megadublă victorie ar fi pentru Simona să câştige şi finala. Apoi, ne vedem în Turneul Campioanelor, unde joacă primele 8 clasate la sfârşitul anului.
Autor Alexandru Banu