Despre Morgan Aero 8, apărut în 2000, am putea spune că e o maşină modernă, dacă ne raportăm la celelalte modele, care păstrează foarte mult din reţeta roadsterelor de acum jumătate de secol. În 2005, a fost oferită şi o versiune coupe, într-o serie foarte redusă, Morgan Aeromax, iar în 2009 a apărut Morgan Aero SuperSports, un fel de coupe-targa.
Acum, în 2012, cei de la Morgan vor oferi un coupe veritabil, spun ei, care, faţă de Aeromax, va fi cu adevărat practic. De fapt, este vorba despre un Morgan SuperSports modificat, cu o caroserie închisă şi cu o formă a spatelui particularizată, şasiul fiind acelaşi cu al modelului de curse Morgan GT3 Aero.
Motorul provine tot de la BMW, fiind vorba de un V8 de 4,8 litri şi 367 CP. Există, însă, şi un pachet sport, care presupune modificarea unităţii electronice centrale şi a evacuării, astfel încât puterea maximă ajunge la 390 CP. Prin urmare, performanţele sunt foarte bune, cifrându-se la 4,5 secunde pentru 0-100 km/h, respectiv 273 km/h pentru viteza maximă.
Motorul poate fi combinat cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte sau cu una automată, tot cu 6 trepte. Versiunea manuală afişează o masă proprie de numai 1.175 kg, iar cea automată plusează cu 8 kg, aşa încât noul Morgan Aero Coupe promite şi o manevrabilitate exemplară, în timp ce consumul mediu se cifrează la 12,1 litri/100 km.
Preţurile noului Morgan Aero Coupe vor fi comunicate cu ocazia Salonului Auto Geneva 2012, când vom afla şi planurile privind numărul de exemplare programate pentru a fi construite.