Noua Toyota Auris este de-a dreptul agresivă faţă de generaţia precedentă, având un stil temerar, care domină destul de mult impresia de familistă. Se observă că imaginea noii Toyota Auris evoluează spre Lexus, ceea ce înseamnă pretenţii mult mai mari.
Lucru evident şi în interior, unde Auris este mai spaţioasă decât dă de înţeles exteriorul dinamic, dar şi confortabilă – rămâne de văzut în practică dacă şi suspensia va oferi un compromis bun între confort şi stabilitate.
Planşa de bord a lui Toyota Auris aminteşte de la prima vedere de modelele superioare Lexus, fiind o combinaţe interesantă de sobrietate şi high-tech. În plus, noua Toyota Auris propune noi materiale pentru interior (de exemplu, tapiţerie de piele pe bord), precum şi o ofertă mai bogată de dotări de confort şi securitate. Rezumând, în noua Toyota Auris te simţi executive, maşina părând îndreptată spre o clientelă mai pretenţioasă.
Marea surpriză din standul Toyota a reprezentat-o versiunea Sport Tour a lui Auris, breakul fiind un nou-venit în gama Auris. Însă şi mai important este faptul că acest break vine cu propulsie hibridă, ceea ce propulsează direct noul Auris în categoria familistelor ecologice. Aviz amatorilor.
Nu în ultimul rând, mai trebuie menţionat că standul Toyota este vis-a-vis de standul Volkswagen, iar modelele Toyota Auris sunt îndreptate „ameninţător” spre pleiada de modele VW Golf, ca şi cum japonezii ne indică încă de acum pe cine au în vizor…