De afară, noul Twingo arată, ei bine…drăgălaş. Formele sunt ceva mai rotunjite, iar la prima vedere de la distanţă mi s-a părut că am de-a face cu un Fiat 500, cu un romb pe grila frontală. De aproape, perspectiva se schimbă.
Ce faci, bombonică? Câtă simpatie degajă Twingo, la fel ca numele!
Look-ul lui Twingo urcă o treaptă spre zona trendy, iar soluţia de integrare a mânerelor portierelelor spate lângă montanţii C este o soluţie subtilă, eficientă şi de efect, prima senzaţie fiind că maşina are două uşi, nu patru. Bilă albă pentru Renault.
Ia uite secretul care-l face pe Twingo să arate ca un coupe de buzunar
Aspectul interior a fost simplificat şi duce undeva către minimalism. Plasticele sunt plăcute privirii, însă la atingere sunt destul de tari, iar calitatea materialelor per total poate primi îmbunătăţiri pe viitor. Bilă gri pentru Renault.
Hai că poate plasticele vor avea o textură mai plăcută pe viitor. Poate
Bine că scaunele foarte comode şi volanul bine lucrat oferă o poziţie de condus uşor sportivă şi salveză ziua. Pe partea practică, mi-a plăcut mult ideea adoptării unei huse pentru spaţiul destinat torpedoului, ce poate fi scoasă oricând şi folosită ca atare independent de maşină.
Încă o idee drăguţă: o borsetă pe post de torpedo
VEZI ŞI ALTE IMPRESII LIVE PROMOTOR DE LA GENEVA 2014!