Limuzina britanică Jaguar XJ a primit un facelift relativ discret pentru anul 2015. Există modificări stilistice la exterior, câteva schimbări sub capotă şi mai multă putere pentru sistemul de infotainment.
Farurile au fost redesenate uşor şi sunt acum disponibile cu tehnologia LED pentru toate fazele de funcţionare, iar designul stopurilor a fost schimbat, însă o să îţi fie greu să găseşti diferenţele dacă nu eşti fan al mărcii.
În interior, vechiul sistem multimedia a fost înlocuit cu noul InControl Touch Pro, care vine cu un ecran tactil cu rezoluţie înaltă, un procesor quad-core de la Intel şi un SSD de 60 GB pentru stocarea muzicii şi a filmelor.
La partea tehnică, faceliftul adus limuzinei Jaguar XJ vine cu un nou sistem de direcţie electric, care înlocuieşte vechea servodirecţie hidraulică. Totodată, propulsorul diesel V6 de 3,0 litri a primit un plus de putere şi cuplu, de la 275 CP şi 600 Nm la 300 CP şi 700 Nm. Astfel, acceleraţia de la zero până la 100 km/h a scăzut de la 6,4 secunde (cât era înainte de facelift) la 5,9 secunde, în vreme ce emisiile de dioxid de carbon sunt de 149 g/km.
Alte noutăţi sunt reprezentate de două noi niveluri de echipare, denumite Autobiography şi R-Sport. Jaguar XJ Autobiography este acum cea mai scumpă versiune şi este disponibilă doar în varianta de caroserie cu ampatament mărit. Printre dotări se numără jantele de 20 de inci, prizele de aer cromate în spoilerul frontal şi fotoliile individuale pentru pasagerii din spate, îmbrăcate în piele de cea mai bună calitate.
În acelaşi timp, Jaguar XJ R-Sport vine cu un pachet aerodinamic sportiv, care include un mic eleron pe capota portbagajului, şi un interior garnisit cu scaune sport şi elemente vopsite în negru lucios.