Iniţial, noul Infiniti Q50 a debutat la Detroit 2013, dar asta nu înseamnă că premiera sa europeană, consumată la Salonul Auto Geneva 2013, a trecut neobservată. Mai ales că vorbim de un competitor foarte puternic în segmentul berlinelor medii premium (unde şi-a făcut intrarea, în acelaşi timp, şi Lexus IS 300h).
Evoluţia lui Q50 faţă de G este vizibilă, noua berlină arborând un limbaj stilistic sobru, care inspiră lux şi siguranţă, în timp ce fluiditatea unor linii are darul de a imprima maşinii o tuşă suficientă de dinamism.
Interiorul lui Infiniti Q50 frapează nu doar prin calitatea excelentă a materialelor, ci mai ales datorită celor două displayuri de mari dimensiuni de pe consola centrală, parte a sistemului de infotainment ”Infiniti InTouch”.
În ce priveşte varianta europeană, Infiniti Q50 debutează pe Bătrânul Continent cu o surpriză: un diesel de origine Mercedes-Benz, rezultat al cooperării de anvergură dintre concernele Daimler şi Renault-Nissan.
Este vorba despre un patru cilindri de 2,2 litri, cunoscut de pe C-Class şi E-Class, care pe Q50 2.2d dezvoltă 170 CP şi un cuplu maxim de 400 Nm. Ceea ce îi asigură maşinii un demaraj 0-100 km/h în mai puţin de 9 secunde, în timp ce consumul mediu teoretic este anunţat ca fiind de numai 4,41 litri/100 km, iar emisiile CO2 de 115 g/km. Standard, cutia de viteze este manuală cu 6 trepte, dar opţional se poate comanda una automată cu 7 trepte.
Pe piaţa europeană, Infiniti Q50 va fi oferit şi în varianta hibridă de 359 CP, care promite un demaraj 0-100 km/h în doar 5,5 secunde şi un consum mediu de 6,2 litri/100 km (emisii CO2 de 145 g/km). Q50 Hybrid va fi oferit doar în versiunea AWD, cu tracţiune integrală, în timp ce versiunea diesel va fi disponibilă doar cu tracţiune spate.