Beneficiind de noul curent de design marca Hyundai, „sculptură
fluidă”, i10 facelift dispune modificări ale părţii frontale,
blocurilor optice faţă, dar şi de un nou eleron spate. Şi la
interior au fost aduse îmbunătăţiri, astfel scaunele sunt mai
confortabile, cel puţin aşa se laudă cei de la Hyndai, au fost
introduse inserţii cromate suplimentare şi a apărut un suport de
pahare pentru locurile din spate. Ca şi dotări standard regăsim
patru airbag-uri, sistem audio cu şase boxe, geamuri electrice şi
închidere centralizată.
La capitolul motorizări nivelul de bază este echipat cu un
propulsor de 1,0 litri în trei cilindri, motor care dezvoltă o
putere de 68 CP. Această motorizare poate fi echipată cu tehnologia
BLUE şi sistem Start/Stop, rezultatul fiind un consum redus de
carburat şi emisii scăzute de CO2.
Oferta de propulsoare este completată de motorul de 1,3 litri cu
patru cilindri care dezvoltă o putere de 85 CP, iar sprintul de la
0 la 100 km/h se realizează în 12,2 secunde.Opţional acest motor se
poate cupla la o cutie automată, caz în care timpul necesar de a
atinge 100 km/h creşte cu 1,6 secunde.