În aproape 10 ani de existenţă a mărcii de lux Maybach sub conducerea celor de la Daimler au fost vândute circa 3.000 de limuzine Maybach. Adică mai puţin decât vânzările Rolls Royce de anul trecut… Practic, Maybach a vândut, în medie, mai puţin de 300 de maşini pe an, situându-se mult sub performanţele rivalilor britanici Rolls Royce şi Bentley (care, însă, au proprietari germani, BMW, respectiv grupul Volkswagen).
La finalul lui 2011, Daimler anunţa oficial că renunţă să mai construiască modele Maybach, principalul motiv fiind că nu e o afacere profitabilă. Însă abia acum au ieşit la iveală şi valorile: pierderea înregistrată de Daimler este de circa un miliard de euro! 1.000.000.000 euro aruncaţi pe apa sâmbetei.
O sumă care mai înseamnă că germanii au pierdut circa 330.000 euro la fiecare exemplar vândut, în condiţiile în care preţul de bază al unei limuzine Maybach se cifra la 300.000 euro (deci investiţiile nu au putut fi amortizate, în ciuda faptului că vânzările de maşini de lux nu au fost afectate de criză).
Viitorul mărcii Maybach este sumbru, iar Daimler nu şi-a arătat intenţiile de a „scăpa” de acest brand de lux. În viitor, modelele Rolls Royce şi Bentley vor fi contracarate de versiuni speciale Landaulet ale noii generaţii Mercedes-Benz S-Class, care, pe lângă reputaţie, speră să-şi convingă clienţii şi cu tehnologiile inovatoare pe care le va propune.