Din cele maxim cinci stele care pot fi primite de un model în urma testelor de coliziune EuroNCAP, berlina chinezească a primit doar o stea, ceea ce reprezintă un rezultat mai mult decât slab în cazul unui accident frontal. Modelul Brilliance BS6 a fost la un pas de a primi a doua stea, însă valorile înregistrate pentru piept şi stomac au fost peste limitele admise. La impactul frontal cu bariera deformabilă, montantul din faţă s-a deplasat 20 cm în interior, volanul a fost împins în lateral, făcând airbagul ineficient, iar portiera s-a deformat de aşa natură încât a fost nevoie de echipament de descarcerare pentru extragerea manechinului.
Conform auto motor und sport, importatorul Briliiance în Germania a recunoscut că modelele pe care intenţiona să le comercializeze pe piaţa germană nu corespund normelor europene de securitate şi a promis că, până în iulie, o nouă versiune va fi disponibilă la vânzare. Celor 350 de clienţi de până acum li se va schimba maşina gratuit.
Cu toate că ne amintim de o altă tentativă ADAC de denigrare a unei maşini ieftine, popularul Logan, de această dată suntem siguri că rezultatele dezastruoase au fost reale, ceea ce justifică semnele de întrebare referitor la calitatea maşinilor chinezeşti. Rămâne de văzut dacă în România potenţialii clienţi vor fi seduşi doar de preţul foarte tentant al ofertelor chinezeşti, fără a lua în calcul celelalte elemente de siguranţă şi poluare prevăzute de standardele europene.