2011, anul cu cele mai mari vânzări din istoria Chevrolet

Autor: Gabriel Grosoiu 24 ian. 2012 Știri auto

Anul 2011 a fost unul foarte bun pentru Chevrolet, care a reuşit să vândă 4,76 milioane de automobile la nivel mondial, fapt ce a contribuit la un record global al General Motors materializat într-un număr de nouă milioane de unităţi comericalizate. Astfel, compania americană a înregistrat o creştere 7,6% faţă de anul 2010.

Piaţa pe care Chevrolet a înregistrat cea mai bună performanţă comercială este reprezentată de Statele Unite, unde s-au vândut 1.775.812 automobile, un număr cu 13% mai mare decât anul trecut. China a contribuit la succesul Chevrolet cu 595.068 unităţi vândute, marcând astfel o creştere cu 9,5% faţă de 2010 pe această piaţă.

De asemenea, alte pieţe pe care prezenţa Chevrolet se face simţită din ce în ce mai mult sunt Vietnam (79%), Rusia (49%), Turcia (30%) şi Germania (21%). Chevrolet performează pe plan internaţional printr-o gamă formată din autovehicule precum Cruze, Aveo şi Spark, noul Malibu, respectiv Colorado, toate acestea fiind concepute pentru diverse condiţii de trafic şi pentru preferinţele variate ale clienţilor din întreaga lume.

Sedanul compact Cruze este cel mai bine vândut Chevrolet, cu peste 670.000 de unităţi vândute în 2011, fiind modelul cu cele mai multe maşini vîndute în întreaga lume, numărul depăşind 1,13 milioane de la lansarea sa din 2009.

În 2011, Chevrolet a fost cea mai bine vândută marcă de autoturisme din Statele Unite, fapt ce s-a datorat în mare parte succesului înregistrat de modelul Cruze. Pe măsură ce intră în cel de-al doilea secol al existenţei sale, Chevrolet tinde să devină o marcă din ce în ce mai activă la nivel internaţional, înregistrând peste 60% din vânzările de autovehicule în afara Statelor Unite.

Cele mai mari pieţe ale companiei General Motors în 2011 au fost China, unde alături de partenerii săi a reuşit să sporească vânzările cu 8,3% faţă de anul anterior, şi Statele Unite, acolo unde GM a vândut cu 13,0% mai mult decât în 2010. GM este lider de piaţă în ambele ţări. În 2011, compania şi-a sporit, de asemenea, cota de piaţă la nivel internaţional, ajungând la 11,9%, de la 11,5% în 2010.




Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide