i8 a fost monument pe lume când a apărut. Ne uitam la el ca la fantome sau ca la noul Star Wars live. Alergam după el pe stradă să-l prindem la semafor sau în selfie, îl arătam cu degetul ca pe o nălucă. Cu 260 de cai din două motoare (unul pe benzină + unul electric), faci 0-100 km/h cu el în 4.5 secunde. Iar când foloseşti optim ambele sarcini de alimentare, consumul nu trece de … 2.1%. Conform BMW. În stradă, realitatea e alta. Orice am zice, i8 e prima maşină care a dat startul viitorului, startul colonizării pe care se chinuieşte Musk (Tesla) s-o tot facă şi pe care o promite. BMW o să rămână în istorie ca prima creatoare de maşini extreterestre. Şi a doua. Sau prima creatoare a primelor două maşini extreterestre. Pentru că urmează Spyder-ul (scris intenţionat cu “y”). Aşa cum spune Carscoops, Harald Krueger, şef BMW, zice că modelul cabrio va veni la pachet în acelaşi timp cu facelift-ul actualului i8. La anul. Şi bineînţeles că Spyder-ul av fi derivat din nou i8. E aşteptat cu un motor de 3 cilindri şi 1.5 litri capacitate mai puternic (230 CP acum) şi o autonomie mai mare (>37 km cât are acum în mod full electric). Până la descoperirea noului Spyder, să vedem nişte poze spion cu spatele. Tot în galeria foto aveţi şi conceptul Spyder din 2012.