VW ID.7 (Passatul electric) a intrat în producția de serie la uzina din Germania
Volkswagen a demarat oficial producția noului sedan complet electric ID.7 la uzina din Emden, Germania, care produce și modelul ID.4.
Acesta este un start simbolic al producției de serie (o mică serie a fost lansată deja în luna iunie). Producătorul acceptă comenzi în Germania, iar primele livrări către clienți vor începe probabil în această toamnă.
Volkswagen ID.7, care va ajunge în toamna acestui an la dealerii europeni, este modelul care înlocuiește indirect sedanul Passat cu motor cu ardere internă în Uniunea Europeană și în Regatul Unit.
Cel mai nou membru al familiei ID. a intrat în producția de serie la uzina de asamblare Emden din Germania
Passat nu va dispărea prea curând. Generația B9 va fi lansată în 2024, ca o evoluție a modelului B8. Urmează să fie oferit exclusiv sub formă de break. Generația B9 este înrudită cu următoarea generație Superb de la Skoda. Dar, spre deosebire de Passat, fratele ceh va fi oferit atât ca sedan cu cinci uși, cât și ca break.
Revenind la ID.7, constructorul german susține că acesta este unul dintre cele 10 noi modele electrice care vor fi lansate până în 2026. De asemenea, producătorul din Wolfsburg susține că uzina din Emden furnizează atât pentru piețele dim UE și Marea Britanie, cât și pentru America de Nord.
Aproximativ 8.000 de persoane lucrează în prezent la uzina din Emden, pe care Volkswagen a transformat-o pentru producția de vehicule electrice încă din 2019. De asemenea, merită menționat faptul că Emden este cel mai important complex portuar al Volkswagen, al treilea cel mai mare port din Europa în ceea ce privește distribuția de automobile.
Volkswagen intenționează să fure clienți de la Tesla?
ID.7 este cel mai aerodinamic model din seria ID. de până acum se mândrește cu un coeficient de rezistență la înaintare de 0,23, ceea ce îl plasează în aceeași categorie cu Tesla Model 3.
Volkswagen ID.7 este un nou model bazat pe platforma MEB, care va fi echipat inițial cu o baterie de 77 de kWh, cunoscută de la ID.3 și ID.4. Autonomia de rulare a versiunii ID.7 Pro este așteptată să fie de 615 km în ciclul de testare european WLTP.
Ulterior, va exista o versiune suplimentară și complet nouă de baterie de 86 kWh care ar trebui să confere versiunii ID.7 Pro S o autonomie WLTP de 700 km. Nu este clar când anume va sosi noua baterie.
Volkswagen ID.7 are tracțiune spate, dar există posibilitatea ca o versiune cu tracțiune integrală (denumită GTX în Europa), să fie introdusă și ea. Atât Pro, cât și Pro S se bazează pe un motor electric de 210 kW, cei 210 kilowați fiind convertiți în 286 de CP.