Opel Combo devine electric. Baterie de 50 kWh și o autonomie de 275 de km cu o singură încărcare

Autor: Marius Vișan 20 ian. 2021 Știri auto

Operatorii comerciali au la dispoziție noul Opel Combo-e. Pe lângă volumul pentru încărcătură de până la 4,4 metri cubi și 800 kg, modelul electric oferă locuri pentru până la patru pasageri plus șoferul, în versiunea crew van.

În funcție de profilul de conducere Combo-e poate parcurge până la 275 de kilometri cu o singură încărcare a bateriei sale litiu-ion de 50 kWh (WLTP). Clienții pot reîncărca bateria până la 80% în aproximativ 30 de minute la stațiile de încărcare publice.

Cel mai nou vehicul electric Opel este disponibil în două lungimi

Versiunea Combo-e cu lungimea de 4,4 metri, care are un ampatament de 2.785 mm și poate transporta obiecte cu lungimi de până la 3.090 mm, are o sarcină utilă de până la 800 Kg și un volum pentru încărcătură de 3,3 – 3,8 m3.

Varianta extralungă XL de 4,75 m are un ampatament de 2.975 mm și un volum de încărcare de până la 4,4 m3, putând transporta obiecte cu o lungime de până la 3.440 mm. Șase inele de ancorare pe podea (plus alte patru opționale, fixate la înălțime medie) ajută la păstrarea obiectelor la locul lor.

Pe lângă obiecte, noul Combo-e poate transporta și persoane. În cazul variantei extralungi XL, versiunea crew van poate oferi locuri confortabile pentru până la patru pasageri plus șoferul, în timp ce încărcătura sau echipamentul sunt depozitate în siguranță în spatele peretelui despărțitor. Datorită clapetei din peretele despărțitor, este posibil transportul obiectelor deosebit de lungi.

Datorită puterii de 100 kW (136 cp) și cuplului de 260 Nm Combo-e este potrivit pentru mediile urbane, dar și zonele din afara orașelor. În funcție de varianta modelului, Combo-e poate accelera de la zero la 100 km/h în numai 11,2 secunde, iar viteza maximă controlată electronic este de 130 km/h.

Bateria cu 216 celule și 18 module este amplasată sub podea, între puntea față și puntea spate, astfel încât să nu compromită utilizarea zonei de marfă sau a habitaclului.

Configurație de „șantier” și sistem de control electronic al tracțiunii

Profesioniștii care au nevoie de o gardă la sol mai ridicată și tracțiune suplimentară pentru noroi, nisip sau zăpadă pot face un upgrade al modelului Combo-e cu configurația de „șantier” și sistemul electronic de control al tracțiunii IntelliGrip.

Lista sistemelor de asistență pentru șofer cu care este echipat modelul Combo-e include și sistemul de control la deplasarea în pantă, sistemul de asistență pentru menținerea benzii de circulație și controlul stabilității remorcii.

Sistemele infotainment Multimedia Radio și Multimedia Navi Pro includ un ecran tactil de 8 de inci. Ambele sisteme permit integrarea telefonului cu ajutorul Apple CarPlay şi Android Auto.

Noul Combo-e va ajunge la reprezentanțe în toamnă (Germania), alăturându-se modelului Vivaro-e în calitate de cel mai nou membru al familiei de autovehicule comerciale electrice Opel.

Următorul nou model, noul Movano-e, va fi de asemenea disponibil în 2021. Aceasta înseamnă că întregul portofoliu de autovehicule comerciale ușoare al mărcii va fi electrificat până la finalul acestui an. Până în 2024, Opel va oferi o versiune electrificată pentru fiecare model de autoturism și de autovehicul comercial ușor.


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: Opel


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide