Gama Maserati primește versiunea hibrid a modelului Ghibli. Aceasta este ușor de recunoscut datorită noului design. La exterior, culoarea albastră caracterizează cele trei conducte de aer iconice laterale, etrierele de frână și tunetul în ovalul care închide Tridentul pe stâlpul din spate.
Aceeași culoare albastră reapare în interiorul mașinii, în special pe cusăturile brodate ale scaunelor. Există schimbări semnificative în partea din spate a mașinii, unde grupurile de lumină au fost complet restilizate, cu un profil de tip bumerang inspirat de 3200 GT și mașina de concept Alfieri.
Tehnologia hibridă exploatează energia cinetică pe care o acumulează mașina atunci când este în mișcare, recuperând-o și transformând-o în electricitate în timpul decelerării și frânării și stocând-o într-o baterie.
Sistemul de propulsie combină un motor cu combustie internă (4 cilindri, turbo, deplasare de 2,0 l) cu un alternator de 48 de volți și un suplimentar supra-alimentator electric (e-Booster), suportat de o baterie. Această soluție este unică în segmentul său și este prima dintr-o nouă generație de sisteme de tracțiune.
Bateria este montată în partea din spate a mașinii, cu avantaje în ceea ce privește distribuția îmbunătățită a greutății. Această versiune cântărește cu aproximativ 80 kg mai puțin decât modelul diesel.
Datorită puterii maxime de 330 CP și cuplului de 450 Nm livrat de la doar 1.500 rpm, datele de performanță ale noului Ghibli Hibrid sunt următoarele: viteză maximă de 255 km/h și accelerație de la 0 la 100 km/h în 5,7 secunde.
Ghibli Hybrid marchează și debutul noului program Maserati Connect. Pe lângă actualizarea pachetelor software, sistemul efectuează verificări pe mașină și monitorizează serviciile de securitate în caz de urgență.
Sistemul multimedia Maserati Intelligent Assistant de ultimă generație, bazat pe intrări digitale de la Android Automotive, software care oferă o experiență inovatoare utilizatorului, complet personalizabilă în funcție de preferințele personale ale șoferului.
Ecranul HD al sistemului multimedia, cu o grafică nouă, mai ușor de utilizat și fără surround, are o dimensiune crescută de la 8”4 la 10”1. De asemenea, este introdus un nou panou de instrumente cu dispozitive digitale și grafică nouă.
Noul Ghibli Hibrid reprezintă primul pas într-un plan care va duce la electrificarea tuturor noilor modele Maserati. Primele mașini electrice ale mărcii vor fi noile GranTurismo și GranCabrio, programate pentru 2021.