Ford va regla diferit Mustang Mach-E pentru Europa
Ford va regla diferit Mustang Mach-E pentru Europa, luând în considerare caracteristicile drumurilor europene și preferințele șoferilor de pe Bătrânul Continent.
Primul SUV electric al mărcii americane va avea, astfel, reglaje specifice pentru suspensie, direcție, dinamică și sisteme de asistență. Aceste reglaje au fost stabilite de echipa care se ocupă de comportamentul dinamic al mașinii din cadrul Ford of Europe.
Pentru aceasta, inginerii Ford au folosit pista de testare de la Lommel (Belgia), care pune la dispoziție peste 90 km de circuit și piste de testare care pot simula o gamă largă de suprafețe de rulare. În acest fel, Ford va putea oferi clienților europeni un comportament așteptat, atât din punctul de vedere al confortului de rulare, cât și din cel al dinamicii mașinii.
Tehnologia actuală permite definirea caracterului unui model nou încă din faza de proiectare, grație modelării virtuale. Totuși, finisarea caracterului mașinii nu se poate face fără ca aceasta să iasă efective pe circuitele de testare. Numai așa viitorul Mustang Mach-E va putea să fie la fel de apreciat de norvegienii care-l vor conduce pe drumurile virajate din Trollstigen, dar și de germanii care-l vor alerga pe Autobahn sau de britanicii care vor folosi drumuri pline de gropi din categoria B.
De ce este nevoie de reglaj diferit pentru Europa al lui Ford Mustang Mach-E
Clienții europeni conduc în general pe șosele mai înguste și cu numeroase viraje, în timp ce autostrăzile au limite de viteză mai mari decât în alte regiuni ale globului. Pentru a finisa caracterul lui Mach-E, inginerii Ford au folosit autostrăzile fără limită de viteză din Germani, dar și circuitul oval de la Lommel, care are o lungime de 4,2 km și permite rularea cu o viteză maximă constante de 220 km/h.
Viitorul Ford Mustang Mach-E dispune de trei moduri de rulare – Whisper, Active și Untamed. Fiecare vine cu reglaje specifice pentru motor, direcție, accelerație și frâne. Potrivit Ford, va oferi o autonomie impresionantă, de 610 km (în ciclul WLTP) atunci când este configurat cu baterie extinsă și tracțiune spate. În plus, cu 10 minute de încărcare la o stație rapidă se vor putea parcurge 119 km. Lansarea pe piața europeană este așteptată pentru începutul anului viitor.
Foarte important, desigur, pentru cei de la Ford, care au utilizat această imagine în campania de promovare a modelului, este câte aripioare de pui încap în portbagajul din față al lui Mustang Mach-E. Juriul încă deliberează.
sursa: Carscoops