Dacia dă startul vânzărilor modelului electric Spring. Campanie media gigantică
Dacia dă sâmbătă startul vânzărilor modelului electric Spring, în prima zi oficială de primăvară – 20 martie. Deschiderea precomenzilor este însoțită de o campanie media gigantică, desfășurată la nivel european.
Românii vor putea să-și comande noua Dacia Spring Electric din prima zi a primăverii oficiale, la fel ca și ceilalți europeni. Evenimentul este marcat de manifestări grandioase la Madrid, Paris, Milano și București. Sloganul campaniei este „Spring is coming”, o trimitere nu chiar atât de subtilă la motto-ul apreciatului serial „Game of Thrones” – Winter is Coming.
Versiunea pe care o vor putea precomanda românii este echiparea mai scumpă Comfort Plus, care are un preț de bază de 18.100 de euro. Clienții din România au, astfel, un preț mai mic decât cei din Franța, unde aceeași echipare costă 18.490 de euro. Prin Programul Rabla Plus, Dacia Spring în echipare Comfort Plus va putea fi achiziționată astfel la prețul de aproximativ 9.050 de euro.
Spring is Coming: Dacia dă startul vânzărilor modelului electric Spring
Maşina este echipată cu o motorizare 100% electrică şi beneficiază de o autonomie de 230 km conform ciclului WLTP (305 km conform ciclului WLTP urban). Puterea dezvoltată este de 45 CP, iar cei care au condus-o s-au plâns că are nevoie de o veșnicie pentru a ajunge la 100 km/h. Nu trebuie uitat, însă, că Dacia Spring este un model eminamente citadin, fără pretenții de cruiser.
Momentul începerii precomenzilor va fi marcat de dezvăluirea creaţiilor pe asfalt ale unor artişti urbani care ilustrează faptul că #SpringIsComing, precum şi o nouă campanie publicitară. Mesajul central al campaniei este „Exclusiv pentru toți” și a fost creat de Publicis Conseil și regizorul James F. Coton, pe acordurile cântecului «Mad World» în interpretarea lui Noëm.
În paralel, Dacia lansează împreună cu agenția Hopscotch operaţiunea #SpringIsComing, care se va derula în mai multe oraşe mari din Europa. Dacia va dezvălui realizările a patru echipe de artişti urbani care au decorat străzile din Paris, Madrid, Milano şi Bucureşti cu creaţiile lor. Este vorba de William Roden (Paris), Media ODV (Madrid), Nicola Canarecci (Milano) şi Sweet Damage Crew (Bucureşti).