Grupul BMW a vândut mai mult de 140.000 de vehicule electrificate (cu baterii şi plug-in hibride) în 2018, confirmându-şi astfel rolul de lider în domeniul electromobility. În total, 142,617 (+ 38,4%) de vehicule electrificate BMW şi MINI au fost livrate clienţilor din întreaga lume anul trecut.
„De la lansarea BMW i3 în 2013, BMW Group şi-a dezvoltat rapid vânzările de vehicule electrificate. Cu peste 140.000 livrate în 2018, am reuşit să ne atingem obiectivul”, a declarat Harald Krüger, preşedintele Consiliului de Administraţie al BMW.
Europa este cea mai mare piaţă de vânzări a grupului pentru vehicule hibride şi plug-in, aceasta reprezentând peste 50% din vânzările din 2018. Cu 75.000 de vehicule electrificate livrate clienţilor europeni anul trecut, BMW Group este liderul clar al pieţei în regiune, cu o cotă de piaţă de peste 16%.
Pe piaţa internă a companiei, Germania, BMW Group reprezintă unul din cinci vehicule electrificate vândute anul trecut. La nivel global, cota de piata a BMW Group este de peste 9%.
În acest an vor fi lansate noi modele: BMW X5 plug-in hibrid şi noul BMW Seria 3 plug-in hibrid. Aceste modele vor oferi o autonomie electrică de până la 80 km. 2019 este şi anul în care se va lansa MINI Electric, care va fi construit în Oxford, Marea Britanie.