Conform unui studiu efectuat de analiştii de la Frost & Sullivan, în 2020 (adică, da, peste şase ani) 7 din 10 clienţi îşi vor achiziţiona autovehiculul folosind mediul online – aici sunt incluse site-urile, aplicaţiile de mobil şi site-urile de socializare (care sunt, dacă nu ţi-ai dat seama până acum, tot instrumente de marketing).
Conform GPeC, piaţa online din România a mai făcut un pas în faţă în 2012-2013, înregistrând o creştere sesizabilă. Numărul de internauţi români a crescut de la 9 la 10 milioane, iar 1 din 4 s-au folosit de carduri pentru a-şi achiziţiona produse online. În timp ce vârsta medie a userilor este cuprinsă între 25 şi 35 de ani, procentul persoanelor cu vârste cuprinse între 45 şi 55 de ani care folosesc e-commerce în România a crescut cu 30 de unităţi în ultimul an (15% în 2013 faţă de 10% în 2012).
Este greu de crezut că şi în România anului 2020 raportul va fi tot 7/10, însă este de necontestat faptul că lucrurile se mişcă în direcţia marketingului online.
Acum zi-ne tu:
Cum ţi se pare ideea achiziţionării unei maşini cu cardul?
Sursa: Frost & Sullivan