Cei doi constructori încearcă să sensibilizeze pasionaţii auto
cu două propuneri life-style, care prefigurează, mai mult
sau mai puţin realist, modele de serie. Bavarezii vor să
aibă un model mic mult mai sportiv, Mini Coupe Concept fiind bazat clar pe familia
actuală Mini. Citroen REVOLTe este o reiterare a lui Citroen
2CV, dar într-un stil premium.
Despre Mini Coupe Concept nu avem de făcut prea multe
observaţii, părând un fel de tuning al unui Cooper
S, căruia i s-a mai tăiat din parbriz şi plafon şi a
scăpat de hayonul aproape vertical în favoarea unui spate mult mai
înclinat. În rest… nici o modificare notabilă faţă de versiunea
de top a maşinii de serie. Prin comparaţie, Citroen REVOLTe este
mult mai sofisticat, iar la interior este foarte clar o
propunere futuristă. Propulsia este de tipul hibrid plug-in, în
timp ce Mini Coupe se bazează pe un 1,6 turbo de 211 CP.
Dintre cele două coupe-uri (deşi, strict vorbind, Citroen are 4
uşi, numai că perechea din spate este foarte bine disimulată),
conceptul francez este mai… concept decât cel de la Mini,
gratulându-ne cu un stil foarte interesant.
Prin urmare, Citroen REVOLTe vs. Mini Coupe: 1 –
0.