Top 10 Forbes – Maşini fără succes în 2007
.
Cei de la Forbes au luat în considerare patru criterii importante:
– numărul de vehicule rechemate în service
– ratingul fiabilităţii, conform studiilor "Consumer Reports"
– deprecierea în timp, conform graficelor firmelor de leasing
– securitatea maşinii, conform rezultatelor testelor de coliziune IIHS (corespondentul american al EURO N-CAP)
Deloc îmbucurător pentru industria auto americană este faptul că, pe primele cinci locuri, se numără produse ale concernului Chrysler, iar 8 din cele 10 locuri sunt ocupate de mărci americane. Doar Nissan şi Hyundai se mai regăsesc în coada acestui top (ceea ce e bine!), ambele cu câte un van familist.
Bineînţeles, până şi într-o societate avansată, unde libera exprimare nu este îngrădită (teoretic), reacţiile producătorilor au fost destul de dure, singurul care nu a făcut nici o declaraţie cu privire la acest top fiind Nissan.