Locul 5: Dodge Viper SRT-10 ACR – 7:12.13
Încă o maşină americană, încă un rezultat remarcabil. Cu toate că este un muscle car la bază (şi deci „nu ştie să facă curba, hahaha”), glonţul din Michigan a reuşit, cu ai săi 600 CP şi 760 Nm, un timp de şapte minute, 12 secunde şi 13 sutimi. Minunat.
Locul 4: Gumpert Apollo Speed – 7:11.57
Numele Gumpert a devenit cunoscut după ce compania germană a trecut prin mai multe probleme financiare. Dar, cu toate acestea, a reuşit să se remarce prin rezultatul foarte bun de pe Nürburgring, obţinut cu modelul Apollo Speed. 650 CP, sprint de la zero până la 100 km/h în 3,1 secunde. Timp pe „iadul verde” – şapte minute, 11 secunde şi 57 de secunde.
Locul 3: Nissan GT-R Nismo – 7:08.68
Una dintre puţinele maşini din această listă care poate fi folosită cu uşurinţă în fiecare zi, Nissan GT-R Nismo a lăsat lumea auto cu gura căscată când a reuşit un timp de şapte minute, opt secunde şi 68 de sutimi pe Nürburgring.
Locul 2: Porsche 918 Spyder – 6:57.00
E adevărat că Porsche se laudă că noul 918 Spyder este cea mai rapidă maşină de serie din lume, însă există o mică explicaţie: este cea mai rapidă maşină de serie cu omologare globală. Oricum ar fi, este prima maşină de stradă adevărată care a reuşit un timp mai mic de şapte minute pe „iadul verde”.
Locul 1: Radical SR8 LM – 6:48.00
Spre deosebire de Porsche 918 Spyder, modelul englezesc Radical SR8 LM nu are omologare globală, însă este recunoscut în Europa de Vest, fiindcă altfel nu ar fi putut parcurge drumul de la fabrica din Peterborough până la circuitul Nürburgring, unde a spulberat recordurile precedente.