5. Fiat Panda 4×4: preţ de listă de la 15.480 euro cu TVA inclus
Versiunea cu tracţiune integrală a citadinei italiene Fiat Panda a aterizat pe piaţa noastră chiar la începutul lunii februarie, fiind vorba despre o maşină mai scurtă decât Suzuki Swift 4WD, dar cu un interior foarte spaţios pentru lungimea de numai 3,65 metri.
Aproape că-ţi vine să crezi că e un Jeep-junior. Aproape. Însă e doar un ”ursuleţ” Panda
La fel ca modelul japonez, şi Panda 4×4 beneficiază de un sistem de tracţiune integrală simplist, în mod normal ”trăgând” faţa, iar, când roţile dau semne că nu mai au aderenţă, cuplul e transmis automat şi spre roţile spate. Sistemul ESP beneficiază de o funcţie de diferenţial blocabil electronic (ELD), care poate fi comandată de la un buton de lângă schimbător şi funcţionează până la 50 km/h.
Nu te vei căţăra pe munţi cu un Panda 4×4, dar e bine pregătit pentru obstacolele urbane
Fiat Panda 4×4 beneficiază de o singură motorizare: micul diesel MultiJet de 1,3 litri şi 75 CP, cuplat cu o cutie de viteze manuală cu 5 trepte. Performanţele dinamice sunt departe de a fi senzaţionale, dar măcar consumul mediu de 4,7 litri/100 km promite menajarea bugetului.
Fiat Panda 4×4 este oferit cu două niveluri de echipare, Pop şi Climbing, preţul de bază fiind de 15.480 euro (TVA inclus). Importatorul oferă o reducere de 396 euro fără TVA, aşa încât preţul de bază e ceva mai atractiv, pornind de la 15.015 euro.
Ideea e că la banii ăştia îţi poţi lua un Duster 4×4… Dilemă, nu glumă!
Varianta Climbing porneşte de la 15.858 (preţ ofertă, TVA inclus), aducând în plus câteva ornamente exterioare care contribuie la aspectul de mic SUV-uleţ al lui Panda 4×4. Totuşi, echiparea este doar la un nivel mediu, lista de opţionale fiind relativ lungă.
Un nou model, PE PAGINA URMĂTOARE