Nissan Qashqai All Mode: de la
21.890 euro
Crossoverul compact al japonezilor este foarte apreciat în
versiunea cu tracţiune doar pe puntea faţă, însă dă dovadă că este
un adevărat Nissan de teren atunci când este dotat cu tracţiunea
4×4 All Mode. Cea mai ieftină astfel de variantă vine cu
motorul pe benzină de 2,0 litri şi 140 CP, în echiparea
Visia.
Pentru 2.000 de euro
suplimentari, doritorii pot alege echiparea Acenta, cu acelaşi
motor, care plusează cu sistemul ESP, climatizare
automată, senzori de parcare şi de ploaie sau jante de aliaj, în
timp ce nivelul superior Tekna este disponibil doar în combinaţie
cu cutia automată CVT (prin urmare şi preţul este mult mai mare,
ajungând la aproape 29.000 euro).
Amatorii de diesel au la
dispoziţie, pentru tracţiunea integrală, motorul 2.0 dCi de 150
CP, care, în echiparea Visia, porneşte de la 24.890 euro,
ajungând la 26.290 euro în echiparea superioară Acenta şi culminând
cu suma de 32.140 euro în echiparea de top Tekna, împreună cu cutia
automată.
Proverbul de mai devreme se aplică, în general, oamenilor
prevăzători. Şi, cum tracţiunea integrală este deja sinonimul
siguranţei crescute, mai ales în anotimpurile cu vreme capricioasă,
cum sunt toamna şi iarna, sunt mulţi interesaţi de astfel de
modele.
Iată în continuare un scurt ghid cu cele mai ieftine maşini 4×4
de pe piaţa noastră, din diverse categorii şi segmente auto, nu
doar crossover sau SUV. Atenţie, însă: ne referim la preţurile de
bază, care pot varia fie în sus (prin adăugarea de opţiuni), fie în
jos, în funcţie de spiritul de negociere al fiecăruia sau
promoţiile în derulare la dealeri.
Vezi în continuare care sunt cele
mai ieftine maşini 4×4 din România