TOP 10: cele mai fiabile şi cele mai problematice maşini second hand din ultimii 15 ani

Autor: Oraan Mărculescu 09 ian. 2013 Dosar & Analize
TOP 10: cele mai fiabile şi cele mai problematice maşini second hand din ultimii 15 ani

Compania engleză de asigurări Warranty Direct a realizat două topuri privind maşinile second hand din Marea Britanie: unul dedicat celor mai fiabile, respectiv unul conţinând cele mai problematice maşini. În continuare, un mic ghid util pentru cei interesaţi de maşini second hand.

Cei de la Warranty Direct au început acum 15 ani să ţină evidenţa defecţiunilor şi problemelor apărute la multe maşini vândute pe foarte pretenţioasa piaţă britanică.

În cei 15 ani, a fost strânsă o bază de date de peste 450 de modele, în funcţie de care specialiştii au realizat un index de fiabilitate RI (Reliability Index). Cu cât acesta este mai redus, cu atât se consideră că maşina respectivă e mai fiabilă.

Iată în continuare un TOP 10 cu cele mai fiabile maşini second hand din Anglia în ultimii 15 ani:

  • Locul 1: Mitsubishi Lancer (2005 – 2008)
  • Locul 2: Vauxhall (Opel) Agila (2000 – 2008)
  • Locul 3: Suzuki Alto (1997 – 2006)
  • Locul 4: Toyota Aygo (2005 – 2011)
  • Locul 5: Honda HR-V (1998 – 2006)
  • Locul 6: Volvo S40 (1996 – 2004)
  • Locul 7: Mazda MX-5 (2005 – 2011)
  • Locul 8: Mercedes-Benz E-Class (2006 – 2011)
  • Locul 9: Toyota Yaris (1999 – 2003)
  • Locul 10: Honda Jazz (2001 – 2008)  

După cum se observă, 7 din cele zece modele din acest Top 10 sunt de producţie japoneză, în timp ce Agila este un model realizat în cooperare de General Motors şi producătorul japonez Suzuki.

În plus, Honda şi Toyota au chiar două modele situate în acest top, în timp ce precedenta generaţie Mazda MX-5 a ratat cu puţin prezenţa în TOP 10 (alături de actuala generaţie), plasându-se pe locul 11.

Să vedem şi care sunt ”codaşele” în materie de fiabilitate, pe pagina următoare

Pagini: 1 2


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide