Hyundai i20 facelift vs. Seat Ibiza facelift
Cel puţin în cazul pieţei auto de la noi, Hyundai i20 şi Seat Ibiza nu se poate spune că fac furori printre clienţii maşinilor de clasă mică: coreeanca era până acum o maşină corectă şi cam discretă, iar Ibiza un VW Polo cu aere latine (pe o piaţă auto dominată de clienţii filo-germani…).
Lucrurile se schimbă, însă, foarte rapid. Hyundai a venit cu o gamă nouă şi o schimbare puternică de imagine, aşa încât i20 se vede atras în vâltoarea noii imagini de marcă printr-o restilizare reuşită, în ton cu modelele mai mari şi care îi conferă acea notă de individlualitate care îi cam lipsea. Seat Ibiza nu se schimbă radical, ci apelează la o reîmprospătare minoră, pregătind terenul pentru stilul mai angular, în stil germanic, al viitoarelor modele (după cum ne-a arătat-o, de altfel, pseudo-conceptul Seat Toledo).
Nu pare suficient, mai ales că i20 mizează pe o politică mai atractivă de preţuri, în timp ce pretenţiile de dinamism ale lui Ibiza nu sunt prioritare în acest segment.
Hyundai i20 facelift vs. Seat Ibiza facelift: 2 – 1