Renault Fluence şi concurenţa în România

Autor: Oraan Mărculescu 02 sept. 2009 Dosar & Analize

Francezii au ales o strategie discutabilă – au decis să înlocuiască denumirea Megane Sedan cu Fluence, în ciuda faptului că prima denumire are deja o notorietate mare printre clienţii de la noi. Oare Renault Fluence va atrage mai mult clientela decât ar fi făcut-o denumire noul Renault Megane Sedan? Rămâne de văzut.

Renault Fluence, comparat cu Megane Sedan (pe care il inlocuieste) si restul concurentilor

Fluence in loc de Megane SedanDeocamdată, Renault Fluence are de luptat cu o concurenţă acerbă, pe o piaţă considerată (încă) emergentă. O piaţă bună de desfacere pentru Renault Megane Sedan, vârful de lance al mărcii franceze alături de sedanul de clasă mică Renault Symbol. Dar şi pentru modele precum Skoda Octavia sau Ford Focus, modele care au depăşit vânzările lui Megane Sedan în ultima vreme, în ciuda discounturilor foarte avantajoase oferite de modelul francez.

Octavia, inamicul numarul unuPractic, noul Renault Fluence are de luptat cu trei factori:

  • asimilarea numelui de către potenţialii clienţi români (şi atragerea clienţilor de Megane Sedan)
  • discounturile foarte agresive ale actualei generaţii Renault Megane Sedan – probabil francezii au preferat schimbarea denumirii pentru ca, psihologic, clientela să nu facă, într-o primă fază, legătura dintre cele două modele
  • vânzările foarte bune ale lui Skoda Octavia (care este talonată şi de prima generaţie, Octavia Tour), Ford Focus Sedan şi Volkswagen Jetta

Credeţi că noul Renault Fluence are suficiente atuuri pentru a se impune?


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide