Noul Nissan Micra a renunţat la stilul funky al precedentei generaţii şi a revenit la un aspect mai sobru, dar rămâne printre citadinele care pot fi numite ”simpatice”, atrăgând în special publicul feminin.
Modelul japonez este gândit în special pentru traficul urban, având o lungime mai mică de 3,8 metri, ceea ce înseamnă şi un ampatament cu peste 15 cm mai mic decât al noului Sandero, dar şi un portbagaj inferior.
Însă Micra e o maşină care pune accentul pe o echipare foarte bună şi pe un nivel mai bun al calităţii interiorului faţă de Sandero. Pe lângă asta, lipsa unui motor diesel din ofertă nu e neapărat un neajuns, deoarece micul benzinar de 1,2 litri, în 3 cilindri, demonstrează un consum foarte bun, aproape rivalizând cu un diesel.
Fiind o citadină îndreptată spre un public mai pretenţios, Micra are un preţ de pornire relativ ridicat, de 11.500 euro, care însă ascunde o echipare standard foarte bună, alături de o manevrabilitate excelentă în regim urban, dublată de consumul bun. În concluzie, Sandero şi Micra sunt suficient de diferite pentru a nu produce probleme în luarea unei decizii.
CE ALEGEŢI, NISSAN MICRA SAU NOUA DACIA SANDERO?
Să vedem alt rival pe următoarea pagină