Greu de crezut că un client interesat de Toyota Yaris ar putea fi tentat de noua Dacia Sandero. Asta datorită faptului că Yaris este o citadină mult evoluată faţă de precedenta generaţie, mai ales la capitolul dinamic şi dotări.
Din punct de vedere al designului, noul Yaris este mult mai sofisticat decât Sandero şi încearcă să sensibilizeze o clientelă tânără, amatoare de dinamism. Interiorul este mult peste ceea ce va oferi modelul românesc la capitolul calitate, iar minimalismul ascunde o ergonomie remarcabilă.
Ca spaţiu interior, Yaris îi cedează laurii lui Sandero, dar nu îşi dezamăgeşte publicul, oferind un confort decent celor din spate şi un portbagaj suficient pentru nevoile zilnice. Ba chiar am putea spune că Yaris oferă un spaţiu interior peste aşteptări, raportat la lungime de numai 3,9 metri.
Ca dinamică, Yaris se luptă în acest moment pentru supremaţie în clasa mică, având un tren de rulare reuşit şi o direcţie foarte plăcută. Oferta de motorizări este compusă dintr-un benzinar de bază, de 1,0 litri şi 69 CP, un 1,33 tot pe benzină, de 99 CP, precum şi un diesel 1.4 D-4D de 90 CP, vivace şi cu un consum moderat.
Fiind o maşină cu pretenţii, nu e de mirare că Toyota Yaris are preţuri mult mai mari decât va avea Sandero. Aşa încât nu va exista nici un fel de ”gâlceavă” între Sandero şi Yaris, cele două citadine având categorii foarte diferite de clienţi.
CE ALEGEŢI, TOYOTA YARIS SAU NOUA DACIA SANDERO?
Să vedem alt rival pe următoarea pagină