Deşi înlocuitorul 208 a fost deja lansat pe piaţă, Peugeot 207 rămâne în ofertă ca o cale de mijloc în clasa mică, rămânând atractiv printr-un design mai elaborat decât Dacia Sandero.
Ca spaţiu interior, Sandero va sta ceva mai bine, dar Peugeot 207 mizează pe un comportament rutier mai bun, precum şi pe un interior mai bine realizat. Totuşi, la nivelul aspectului, 207 nu se poate spune că se depărtează foarte mult de Sandero, care promite o ergonomie uşor mai bună.
Peugeot 207 este oferit cu doar două motoare: un 1,4 litri pe benzină, de 75 CP, respectiv un 1.4 HDi de 68 CP, ambele dorindu-se suficiente pentru nevoile de zi cu zi ale unui client de maşină de clasă mică. Sandero este, din acest punct de vedere, avantajat de o paletă mai largă de motorizări.
Ca preţuri, Peugeot 207 e o citadină medie nu tocmai ieftină, pornind de la 11.000 euro pentru varianta pe benzină, respectiv 13.000 euro pentru diesel. Dotarea standard este bună, iar lista de opţiuni nu este foarte lungă, oferind preţuri decente. În concluzie, 207 se diferenţiază suficient de Sandero.
CE ALEGEŢI, PEUGEOT 207 SAU NOUA DACIA SANDERO?
Să vedem alt rival pe următoarea pagină