Dacă anul trecut această categorie era câştigată de BMW prin dieselul de 2,0 litri, iată că în 2012 bavarezii îşi adjudecă prima poziţie prin motorul pe benzină de 2,0 litri, beneficiind de tehnologia twin-turbo. Juriul a fost uimit de modul în care bavarezii au reuşit să obţină un asemenea nivel al performanţelor în condiţiile unui consum foarte mic.
Iată clasamentul categoriei „Engines between 1.8 and 2.0 litres”:
BMW 2.0 twin-turbo, 4 cilindri, benzină (BMW 125i, 320i, 328i, 520i, Z4 20i, Z4 s Drive 28i, X1 20i, X3 20i, X1 28i) – 278 puncte
Audi 2.0 TFSI, 4 cilindri (Audi A3, S3, TT, TTS, A4, A5, A6, Q3, Q5, SEAT Leon FR/Cupra, Altea XL/Freetrack, Exeo, Alhambra, Škoda Octavia vRS, Superb, VW Golf GTi, Golf Cabriolet, Golf R, Scirocco, Scirocco R, Eos, Jetta, Passat, Passat CC, Touran/Cross Touran, Sharan, Tiguan) – 246 puncte
BMW 2.0 twin-turbo, 4 cilindri, diesel (BMW 116d, 118d, 120d, 123d, 125d, 316d, 318d, 320d, 520d, 525d, X1 18d, X1 20d, X3 20d, Mini Cooper SD, Clubman Cooper SD, Countryman Cooper SD, Coupé/Roadster) – 243 puncte
Mazda 2.0 litri SKYACTIV, benzină (Mazda 3, CX-5) – 178 puncte
Ford 2.0 EcoBoost (Ford Focus ST) – 127 puncte
PSA Peugeot Citroën 2.0 litri diesel-hybrid Hybrid4 (Peugeot 3008, 508RHX, Citroën DS5 HDI-Hybrid) – 96 puncte
Vez pe pagina următoare categoria motoarelor cu cilindreea între 2.0 şi 2.5 litri.