Deja nu ne mai miră că această categorie, a motoarelor având cilindreea între 1.0 şi 1.4 litri, este dominată de Volkswagen, care ocupă primele două poziţii: în primul rând prin motorul 1.4 TSI Twincharger, care combină un compresor mecanic şi un turbocompresor, iar apoi graţie micului 1.2 TSI, care demonstrează un consum foarte redus în condiţiile unei puteri mulţumitoare.
Iată clasamentul categoriei „Engines between 1.0 litre and 1.4 litre”:
Volkswagen 1.4 litri TSI Twincharger (VW Polo, Beetle, Golf, Golf Plus, Golf Cabriolet, Scirocco, Eos, Jetta, Tiguan, Sharan, Touran/Cross Touran, Passat CNG, Touran/Cross Touran CNG, Audi A1, Audi A3, SEAT Ibiza FR, Alhambra, Cupra, Škoda Fabia RS) – 337 puncte
Volkswagen 1.2 litri TSI (VW Polo, Beetle, Jetta, Touran, Golf, Golf Plus, Golf Cabriolet, Touran/Cross Touran, Audi A1, A3, SEAT Ibiza, Leon, Altea/XL/Freetrack, Škoda Fabia, Roomster, Octavia, Yeti) – 179 puncte
Fiat 1.4 litri MultiAir turbo (Fiat Abarth Punto Evo, Fiat Bravo, Alfa Romeo Mito, Giulietta, Lancia Delta) – 160 puncte
Volkswagen 1.4 litri TSI (VW Golf, Golf Plus, Golf Cabriolet, Scirocco, Eos, Jetta, Tiguan, Passat, Tiguan, Audi A1, A3, SEAT Leon, Altea/XL/Freetrack, Škoda Octavia, Yeti, Superb) – 95 puncte
GM 1.4 litri range-extender (Chevrolet Volt, Opel Ampera) – 90 puncte
Nissan 1.2 litri, compresor mecanic (Nissan Micra/March) – 85 puncte
Vezi pe pagina următoare categoria motoarelor între 1.4 şi 1.8 litri.