Contrar aşteptărilor, deja venerabilul V8 aspirat de pe BMW M3 a reuşit şi în acest an să-şi adjudece victoria, acest motor fiind un laureat constant încă din 2008. Juriul a considerat că marele avantaj al acestui motor este eficienţa sa, în ciuda faptului că nu beneficiază de un turbo, ci doar de „fineţuri” inginereşti. Este, practic, un old-school-engine care merită respectul pasionaţilor de motoare.
Iată clasamentul categoriei „Engines between 3.0 and 4.0 litres”:
BMW M 4.0 litri V8 (BMW M3 Coupé, M3 Convertible) – 292 puncte
McLaren 3.8 litri V8 (McLaren MP4-12C) – 276 puncte
Porsche 3.8 litri Boxer DI (Porsche 911 (991) Carrera S) – 220 puncte
Audi 4.0 litri TFSI (Audi S6, S7, S8, Bentley Continental GT) – 168 puncte
Nissan 3.8 litri Bi-turbo (Nissan GT-R) – 166 puncte
Porsche 3.8 litri Boxer Turbo (Porsche 911 (997) Turbo) – 157 puncte
Vezi pe pagina următoare categoria motoarelor mai mari de 4.0 litri.