Având înclinaţii evidente către accesoriile tipic feminine şi un stil lady-like discutabil, bărbaţii care preferă bărbaţi işi aleg maşini efeminate, poate pentru a-şi completa look-ul de “divă sexy”. În fond, de ce ar alege maşinile cu testosteron în locul celor cu estrogen, când ei sunt, de fapt, nişte “ele”?
Un gay veritabil va opta pentru un Cayman S, poate pentru a înlocui un accesoriu sofisticat din piele de crocodil – a must-have în garderoba unei doamne adevărate. Mic, puternic şi drăguţ, coupe-ul Porsche a împrumutat agilitatea caimanului şi rotunjimile formelor unei femei. O maşină dupa care bărbaţii salivează şi pe care, de obicei, femeile o conduc.
Pentru homosexualii familişti, Buik Enclave este alegerea perfectă, un SUV cu forme sexy şi interior sofisticat, o maşina spaţioasă, de familie (gay – în acest caz), în care vor încapea şi scaunul pentru bebeluş (?), dar şi genţile de voiaj Louis Vuitton. Deşi în concurenţă cu Mercedes GL, Audi Q7 şi Volvo XC90 în ceea ce priveşte dimensiunile, mastodontul cu tracţiune integrala este preferat de minorităţile sexuale.
Însa în rândul tinerilor din aceeaşi categorie, Scion tC face furori, datorită preţului adolescentin şi a listei lungi de dotări standard. Deşi pasionaţi mai mult de look decât de jocuri pe computer, tinerii driveri gay sunt atraşi de sportiva cu înclinaţii spre Need for Speed.
Deşi cu o siluetă mai mult agresivă decât suavă, noul Saturn Sky Roadster domină în preferinţele comunităţii gay, cărora le place sa călărească cei 177 de cai. Cabrioletul reuşeşte de fiecare dată să atragă privirile atunci când iese pe carosabil. Tot din categoria maşinilor topless, pe care le pipăie bărbaţii prea feminini, face parte VW Eos. Dacă “iepurele” VW Golf I Cabrio a fost considerată maşina cu look-ul cel mai gay din istorie, acum Eos poartă coroniţa de miss. Cu hardtop din sticlă şi cu o atitudine sexy, Eos este un automobil îmbrăcat în haine de damă.
Eroul din “The Dukes of Hazzard”, Dodge Charger, este un heart-breaker în rândul homosexualilor. În varianta 2007, desigur. Un coupe transformat într-un sedan musculos, cu o ţinută de drum impecabilă, cu un design clasic completat cu elemente moderne, Dodge Charger se potriveşte ca o mănuşă unui gay trendy, îmbrăcat în haine chic.
Mercedes-Benz E320 BLUETEC este, categoric, maşina homosexualului ecologist. Aşa că, adio hibrizi cu look de toaster sau miniaturi adolescentine! Maşina ecologica a anului 2007 este o limuzină elegantă, sofisticată şi foarte dorită.
Formula pentru o maşină de succes, nu doar printre minorităţile sexuale, este simplă: un look apetisant vinde produsul. Cadillac Escalade este un astfel de produs. Cei de la General Motors au renunţat, de această dată, la baieţaşii de cartier în favoarea băiatului de bani gata, căruia nu-i pasă de preţul combustibilului atâta timp cât jantele cromate de 22 de inch îi orbesc pe admiratori. Un SUV inutil de imens, care impune respect şi care pluteşte pe şosea, în ciuda obezităţii.
Deşi producătorii de maşini de lux au râs, la început, de încercarea celor de la Toyota de a crea o clasă de lux, Lexus i-a pus cu botul pe labe. LS oferă mai multe surprize decât Sean Michaels în filmele XXX. Iubitori ai luxului şi nonconformişti în materie de sex, iubareţii americani nu s-ar da înapoi de la o partidă hot, pe bancheta din spate a unui Lexus LS, care oferă, de altfel, ea insăşi, un shiatsu… poate la final. O maşină pasională am putea-o numi. Îi mai lipsesc doar barul şi cocktail-urile safe sex on the beach.
Sportivul gay preferă o sportivă rafinată din generaţia “zoom-zoom”, cu care să zboare pe autostradă, în locul limuzinei elegante. Mazda6 oferă siguranţă, putere şi confort şi este totodată o maşină în tendinţe.
Considerând maşina un accesoriu la modă, gay-ul fashion victim va fi mereu în dilemă dacă rochia pe care o poartă regina neîncoronată este couture sau doar un articol vestimentar de boutique. Pour les connaiseurs, însă, Hyundai Sonata este cea mai bună afacere din clasa din care face parte. Cu un interior high class şi un design pe masura, Sonata este cea mai sigură limuzină de dimensiune medie, la bani puţini.
Mici, cochete, fancy sau mari, puternice şi protectoare, preferinţele americanilor gay în materie de maşini sunt suficient de variate. Aşa încât restul lumii se poate inspira fără constrângeri din preferinţele acestora.