Într-un număr vădit mai mare decât cel al bărbaţilor, reprezentantele sexului frumos au început să le fure acestora joburile, obiceiurile, chiar şi… femeile. Încet, încet, ele s-au transformat in ei, dezchizându-li-se apetitul pentru cilindri in V şi cai putere.
Şi uite aşa, nişte fiinţe aparent suave au ajuns să calce până la fund pedala acceleraţiei şi să învârtă cu nonşalanţă volanul “bijuteriilor” lor preferate. Însă fetele macho nu s-au grăbit atât de tare ca bărbaţii gay să-şi aleagă automobile din ultimul lot, fiind mulţumite de modelele anului trecut.
Şi pentru că tot posedă ceva masculinitate (mai puţin sexul), lesbienele nu sunt încântate de forma sau culoarea maşinii, ci de stil, de ţinuta de drum şi de feelingul pe care îl dă puterea motorului.
Dacă homosexualii îşi aleg autovehicule fashioniste, fetele “rele” pun preţ pe siguranţă şi utilitate. De aici şi înclinaţia lor către SUV-uri. De exemplu, Subaru Forester oferă siguranţă de cinci stele, ceva adrenalină – atingând suta în 8,3 secunde – şi destul spaţiu pentru sacoşele cu cumpărături ale unui cuplu de îndrăgostite.
The wheels of fashion le poartă pe lesbienele în tendinţe către un cabriolet sexy şi stilat. Ce poate fi mai frumos decât un Beetle topless plin cu fete hot? Priveliştea poate fi memorabilă pentru un bărbat, însa orientarea sexuală a fetelor se transformă în sistem antifurt cu perimetru.
Fetele care vor să-şi impresioneze partenerele optează pentru designul futurist al celei de-a opta generaţie Civic. Luxoasă, fiabilă şi, în acelaşi timp, o bună atletă, o plimbare cu Honda Civic poate constitui preludiul unei aventuri pe şosea.
Nu ştiu dacă lesbienle sunt neapărat ecologiste sau sunt doar atrase de tehnologia hibridă, dar au o slăbiciune pentru Toyota Prius. Maşina anului 2005 în Europa nu beneficiază de un design “wow!” dar impresionează prin responsabilitate, putere, performanţă şi preocuparea pentru mediul înconjurător.
The King Mercedes Benz, trend setter în timpul liber, propune R-Class pentru un look desavarşit. Din nou lesbienele adoră un crossover. De ce îl adoră? Pentru că e dinamic, pentru că le oferă confort şi siguranţă şi pentru că are clasă.
La polul opus al dimensiunilor se situează Mini Cooper. Şi, totuşi, la fel de iubit. Cu un nume pe masură, dar invers proporţional cu popularitatea lui, Mini stârneşte pasiuni atât homo, cât şi heterosexuale. Nu ştiu dacă fetele simt nevoia să-l protejeze sau dacă se simt ele în siguranţă in micul Don Juan, dar pare să fi fost croit pe măsura lor. Cert e ca i se potriveşte zicala “mic, mic, dar voinic.”
Poate nu vă vine să credeţi dar americancele cu orientări sexuale neobişnuite sunt tentate de camionete. O demonstrează vânzările mari de Ford F-150 pickup, pe piaţa americană. N-or fi cumpărat lesbienele toate camionetele Ford dar cu siguranţă au contribuit la creşterea vânzărilor. Asta da maşină masculină! Un automobil cu muşchi şi atitudine de luptător, potrivită poate pentru lesbienele active.
Vitezomane şi dominatoare nu doar în relaţia de cuplu, îndragostitele de sexul frumos adoră feelingul oferit de cei 425 de cai putere ai unui Dodge Magnum. Un sfert de milă în mai puţin de 13 secunde într-o maşină sportivă în care încape toată familia.
Într-adevar, lesbienele nu sunt amatoare de maşini frumoase dar nici nu-mi imaginam că li s-a atenuat simţul esteticului. Honda Element este cea mai urâtă alegere. Şi totuşi lor le place. De ce? Poate din cauză că este practică, spaţioasă şi destul de ieftină.
Şi din nou performaneţele off-road triumfă. Ele… pardon, ei… sau ele işi doresc un partener alaturi de care să escaladeze versanţi. Sau poate vor să facă o excursie în safari. Şi cine poate fi mai potrivit decât Mr. Jeep Wrangler?
Deci nu în culori ţipatoare, nu cu design efeminat, ci puternice, sigure şi confortabile… mărimea nu contează. Constat că homosexualii au gusturi mult mai rafinate, în materie de maşini, decât lesbienele. E clar că orientarea sexuală diminuează anumite simţuri şi dezvoltă altele.