Maşini 4×4 sport – coupe şi cabrio
Modelele cabrio cu tracţiune integrală sunt, în mare, aceleaşi
din pagina precedentă – cu excepţia maşinilor BMW, bavarezii
neoferind sistemul xDrive pe modelele Seria 3 Cabrio.
Din nou, graţie unui discount foarte generos, Alfa Romeo
Spider se dovedeşte cel mai accesibil cabriolet 4×4 în
această perioadă, cu un preţ de pornire sub 35.000 euro – în
condiţiile în care următorul cabriolet are un preţ de pornire mult
mai mare, de peste 40.000 euro.
afara modelului italian, grupul VAG domină total acest segment,
prin Audi TT Roadster şi A5 Cabrio (R8 Spyder încă nu este oferit
în România), respectiv Porsche 911 Cabriolet. Audi TT
Roadster 2.0 TDI quattro este cel mai accesibil cabriolet 4×4 dotat
cu motor diesel, dar oferă numai două locuri.
Cei care vor un cabriolet 4×4 mai încăpător, dar tot cu motor
diesel, au la dispoziţie o singură variantă: Audi A5 Cabrio 3.0 TDI
quattro, fără rival la noi pe piaţă, dar cu un preţ de pornire
piperat: 55.000 euro.
mai scump cabiolet 4×4 rămâne Porsche 911 Turbo, care depăşeşte
150.000 euro, în timp ce oferta cea mai echilibrată din punct de
vedere al performanţelor şi spaţiului este Audi S5 Cabrio, cu un
motor V8 de 354 CP şi un preţ puţin peste 60.000 euro.
Ceva mai ieftin este Audi TT RS, care însă oferă senzaţii mai
tari, datorită motorului turbo de 2,5 litri şi 340 CP. În
concluzie, Audi rămâne brandul cel mai popular printre
decapotabilele cu tracţiune integrală.
Pagina 3: coupe cu patru uşi cu tracţiune
integrală