Amatorii de life-style sau sportivitate exclusivistă au la
dispoziţie o ofertă suficient de bogată de modele coupe şi cabrio
dotate cu tracţiune integrală. Datorită preţurilor mari, de peste
30.000 euro, modelele cu motorizări medii sunt de preferat
în echiparea cu tracţiune integrală, diferenţa de bani
faţă de variantele cu tracţiune doar pe o punte fiind destul de
mică.
Este adevărat, teoretic unii ar putea acuza faptul că sistemele
4×4 afectează sportivitatea maşinilor – însă adevărul este că
tracţiunea integrală este un ajutor foarte mare în
condiţiile abordării unui stil sportiv pe şosele. De
apreciat şi faptul că sunt oferite destule variante coupe 4×4
dotate şi cu motoare diesel, oferte interesante pentru cei care
apreciază consumul redus.
La fel ca în cazul celorlalte două episoade, şi în acest
segment, al coupe-urilor şi cabrioletelor cu tracţiune integrală
se detaşează modelele grupului VAG: din cele 43 de
modele listate, două treimi sunt modele Audi, VW şi Porsche.
În episodul următor vom analiza cel mai
aglomerat domeniu al maşinilor 4×4: crossover-ele şi
SUV-urile.
VEZI TOT DOSARUL PROMOTOR.RO MAŞINI 4×4
2010