Lupta orgoliilor la Geneva 2012: maşini exotice şi sportive

Autor: Oraan Mărculescu 10 mart. 2012 Dosar & Analize

Bentley Continental GTC V8 vs. Mercedes-Benz SL 63 AMG

Dacă la începutul anului, la Detroit 2012, am văzut premierele mondiale ale noului motor V8 de pe Bentley Continental, precum şi noua generaţie a rodsterului german de lux Mercedes-Benz SL, iată că la Salonul Auto Geneva 2012 cele două modele îşi încleştează din nou muşchii: de data aceasta vorbim de versiunea cabrio cu acest nou V8 Bentley împotriva versiunii de top a sportivei de lux germane.

Bentley Continental GTC V8 este un cabriolet luxos, cu 4 locuri comode şi cu tracţiune integrală, care dezvoltă 507 CP, cu numai 68 CP mai puţin decât marele W12 de 6,0 litri. Mercedes-Benz SL 63 AMG, în schimb, oferă doar două locuri, propulsie pe puntea spate şi un V8 bi-turbo mai puternic, de 536 CP, dar care poate oferi chiar şi 564 CP dacă se apelează la pachetul AMG Performance.

Astfel, SL 63 AMG anunţă doar 4,2 secunde pentru demarajul 0-100 km/h şi o viteză maximă de 300 km/h, dar nici GTC V8 nu stă rău, cu 5 secunde şi aceeaşi viteză maximă. Dacă ne raportăm la luxrul oferit de cele două cabriolete de top, Bentley GTC V8 este mai scump cu nişte zeci de mii de euro, în condiţiile în care ambele modele depăşesc lejer bariera de 150.000 euro.

Bentley Continental GTC V8 vs. Mercedes-Benz SL 63 AMG: 4 - 4

În principiu, SL 63 AMG poate fi privit drept un cabriolet luxos mai sportiv decât GTC V8, însă modelul britanic plusează printr-o notă exclusivistă mai pregnantă. Greu de decis între grei.

Bentley Continental GTC V8 vs. Mercedes-Benz SL 63 AMG: 4 – 4

Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide