În categoria motoarelor mai mici de 1,0 litri, italienii
au dominat categoric prin
noul lor Twin-Air, care a primit un punctaj
mai mare decât al concurenţilor de pe locurile 2 şi 3 cumulat!
Motorul Fiat şi-a depăşit fără drept de apel concurenţi precum
Toyota (motorul de 1,0 litri în 3 cilindri) sau Hyundai (motorul de
1,0 litri în trei cilindri de pe i10).
Din 1999 încoace, această categorie a fost apanajul japonezilor,
cei de la Honda câştigând 7 premii, iar cei de la Toyota 5 astfel
de premii. Acum, însă, iată că dominaţia japonezilor a fost
întreruptă de italieni, care promit să ofere un preţ foarte
competitiv pe următoarele modele urbane care vor fi echipate cu
acest propulsor. Mai ales că, în viitorul apropiat,
motorul Twin-Air va fi oferit atât într-o versiune aspirată, de 65
CP, dar şi într-o versiune sportivă, de 105 CP.