Legat de dimensiuni, Ford Fiesta înoată împotriva curentului, la fel ca modelul cu care împarte aceeaşi platformă, Mazda 2, fiind mai mic decât generaţia a şasea pe care o înlocuieşte. Noua Fiesta dă jos aproape doi centimetri din lungime, măsurând acum în jur de 3,9 metri, fiind mai îngustă şi mai scundă.
Ampatamentul a rămas la parametrii anteriori, măsurând 2,48 metri, ceea ce se traduce într-un spaţiu interior cel puţin la fel de generos ca al generaţiei precedente. Ford Fiesta se vrea astfel mai fâşneaţă şi adaptată junglei urbane, fiind mai uşor de poziţionat în locurile de parcare pe cale de dispariţie din marile aglomerări metropolitane carpato-danubiano-pontice.
Dacia Sandero continuă tradiţia constructorului de la Mioveni de a scoate în faţă atuul comercial denumit spaţiu, pozând în cel mai încăpător model de clasă mică. Cifrele sunt net superioare modelelor din acelaşi segment : 4,02 metri lungime, 1,75 lăţime şi 1,56 înălţime.
Spaţiul destinat bagajelor pare, de asemenea, mai apropiat de cel al modelelor cu o clasă superioară, totalizând 320 de litri. Modelul şi-ar putea astfel depăşi atribuţiile citadine, putând oferi polivalenţa pe care clienţii din ţările în tranziţie o caută la un automobil. Hatchbackul argeşean se poziţionează astfel între clase, o decizie înţeleaptă într-o eră în care nişele atrag tot mai mult din mainstream.