Cele mai bune sedanuri cu tracţiune integrală disponibile în România

Autor: Marius Vișan 31 aug. 2018 Dosar & Analize

Deşi tracţiunea integrală este asociată de cei mai mulţi cu maşinile de teren, sistemele 4×4 au intrat deja în pachetul tehnic al autoturismelor sedan.

Cu un BMW SERIA 5 XDRIVE nu îţi va păsa de starea vremii sau a carosabilului. Preţul este de la 54.740 de euro (preţ cu TVA). Garda la sol nu îţi va permite prea multe aventuri, deci nu vă comportaţi cu maşina ca şi când ar fi un SUV. Rămâneţi aşadar cu ea pe asfalt. Trebuie să subliniem că vremurile în care un BMW rămânea în parcare iarna s-au dus: cu xDrive vei ieşi şi din 20-30 de cm de zăpadă, iar pe gheaţă stabilitatea maşinii este de top. 

VW oferă modele cu tracţiune integrală împreună cu motorizări diesel potente, iar amatorii care vor să combine economia cu siguranţa, într-un pachet pentru utilizarea cotidiană, vor scoate din buzunar sume aproximativ 39.384 euro (preţ cu TVA) pentru un Passat nou. 

Cei care iubesc maşinile nemţeşti pot alege un AUDI A3 2.0 TDI QUATTRO. Acesta costă 30.963 euro (preţ cu TVA). Consumul mixt anunţat este de 5 litri la 100 de km. Apoi, ai la dispoziţie tehnologie de top nemţească, de la propulsoare, la transmisii. Şi, nu în ultimul rând, ai excelentul sistem de tracţiune integrală Quattro, despre care mulţi spun că ar fi mai bine conceput decât orice alt model de talia sa. 

Una dintre cele mai accesibile maşini cu tracţiune integrală care poate fi cumpărată nouă, din România, este Opel Insignia. Aceasta are un preţ de plecare de aproximativ 27.000 de euro (preţ cu TVA) pentru versiunea 2.0 CDTI de 170CP. Insignia, fiind vârful de gamă al actualei familii Opel, era normal ca lista de opţionale să fie foarte bogată, mai ales că se pot comanda echipamente de siguranţă şi lux moderne. 

Cea mai accesibilă ofertă este cea pentru Skoda Octavia cu motor 2.0 TDI cu nivelul de echipare AMBITION 4X4. Aceasta costă de la 22.000 de euro (preţ cu TVA). Masina se comporta mult peste asteptarile unui 2.0 TDI. Stabilitatea este specifică maşinilor germane, iar faptul ca tracţiunea 4×4 este permanentă, nu afectează deloc performanţele maşinii. 

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide