SUV-uri având între 100.000 şi 150.000 km:
Cei de la DEKRA au realizat verificări pe destul de puţine SUV-uri, domeniul acestora fiind mult mai restrâns acum 15 ani.
Deloc de mirare, japonezii de la Toyota conduc, dar nu detaşat, britanicii de la Land Rover (care în acea perioadă erau sub controlul BMW) având rezultate mai bune decât spune folclorul despre fiabilitatea modelului Freelander. La fel stă situaţia şi în cazul primei generaţii a SUV-ului de lux Mercedes-Benz M-Class, aproape jumătate dintre modelele verificate nefiind problematice.
SUV-uri având între 150.000 şi 200.000 km:
Odată cu creşterea rulajului peste limita de 150.000 km, diferenţa dintre cele două SUV-uri compacte RAV4 şi Freelander se reduce foarte mult, demonstrând că ambii producători au gândit foarte bine aceste prime generaţii ale unora dintre cele mai cunoscute nume în acest moment în domeniul SUV-crossover.
Situaţia pentru maşinile sport o vedem PE PAGINA URMĂTOARE