Volvo este cea mai apreciată marcă auto de către proprietari în România, Honda şi Mazda completează podiumul mărcilor care aduc cele mai mari satisfacţii clienţilor, în timp ce Mercedes-Benz a fost desemnată cea mai de încredere şi cea mai inovatoare marcă auto, BMW, cea mai de dorit marcă, Volkswagen, cea mai căutată marcă, iar Dacia Duster cel mai căutat model din România, conform rezultatelor Sondajului Satisfacţiei Posesorilor de Autoturisme din România 2014.
Rezultatele pot părea a fi controversate, dacă nu luăm în calcul faptul că satisfacţia posesorilor primează în notele acordate de către respondenţii ProMotor. Astfel, aceste note trebuie văzute raportat la preţul dat pe maşină şi la satisfacţia posesorilor auto cu privire la ceea ce au primit în schimb, din punct de vedere al tehnologiei multimedia.
1. Kia – 8.29
2. Mazda – 8.05
3. Volvo – 7.97
4. Audi – 7.88
5. Honda – 7.72
6. BMW – 7.59
7. Mercedes-Benz – 7.56
8. Toyota – 7.32
9. Citroën – 7.24
10. Hyundai – 7.16
Unele mărci de volum consacrate îşi dezamăgesc posesorii în privinţa tehnologiilor multimedia: